close

我的身體 出現一個不明的新來者

返台 在醫院各診間移動

骨科 轉到神經內科 再轉到神經外科

醫生摸著我的手臂

敲著鍵盤 看著不同的檢查報告

推測可能的狀況

我的心進入灰色空間

醫生瞇著眼瞪著那顆凸起物

我也靜靜看著它

詢問醫生可能的狀況與術後可能發生的後遺症

我在心中果斷的下決定

若需要 我就在台灣進行治療

因為這邊有我信任的醫療團隊

有我安心的人在醫院裡

打電話給N

他接受也同意我的決定

夜晚

看著睡在我身邊的T

我終於 終於 在靜靜的深夜 落淚了

撥弄T前額的頭髮

俯下身 親吻他可愛的臉

不管它是什麼 我相信我可以平安渡過

不管它是什麼 我相信我會樂觀面對

明天 相信我的MRI檢測會是好的結果

發生了

我可以做的事有很多 其中一件最重要的事

就是相信醫生與相信我會平安

抹乾眼淚 將笑容再掛回臉上

自己加油

..........................................................................................................................................................

I get new friend in my body

one tumor at my arm

it grows up well in one month

from cannt see until now....i can see it and touch it

at hospital

Trying to read some information from doctors face

Different machines worked on my body

I could not understand what did they mean and what kind of work they were working for me

My world gets a bit gray

midnight...

Finally...I could not stand and started crying when T slept beside me

I kissed and touched his face

My dear baby

You are so cute and I love you so much

I hope it is just a simple tumor

And...Since today

I will not work so hard as before

I will slow down my speed and smile to you more

God,I know you must protect me well

I am a good girl...I know you know it.

Please love me and let me pass it

Please....give me good answer tomorrow

.................................................................................

私の腕は腫瘍を発見しました

痛いくない 

一ヶ月間 トントン大きくなった

私の心は 不安です

深夜時

司の顔を見た

ずっと泣いた

明日 MRIの検査をします

大神様

絶対いいの結果に頼みます

お願いします

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    north344 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()